Akcijske cijene

Kurs 3ds Max modelovanja, osnovni nivo

Opis kursa

Kurs je namjenjen sticanju znanja za korišćenje programa 3ds Max, što uključuje bazično modelovanje, pripremu materijala, osvjetljenja, osnove animacije i samog renderovanjakao i prilagođavanja programa specifičnim zahtevima korisnika. 

Kome je kurs namenjen?

  • arhitektama, dizajnerima enterijera, dizajnerima namještaja, industrijskim dizajnerima, studentima arhitekture, dizajna, primjenjenih umjetnosti.
  • svima onima koje privlači 3D modelovanje i vizuelizacija i onima koji žele da promjene svoju profesiju.
  • svima onima koji žele da rade za klijente širom svijeta preko online platformi.

Neophodno predznanje zpraćenje kursa je da polaznici razumiju engleski jezik kao i poznavanje platforme Windows. 

Način pohađanja kursa Broj časova
Rad u grupi 24 školskih časova
Individualno 16 školskih časova

Autodesk sertifikat

Na kraju svakog kursa polaže se praktičan ispit koji traje do 3 školska časa. Po položenom ispitu dobija se zvanični sertifikat firme Autodesk o odslušanom kursu u elektronskom obliku (PDF). Svaki Autodeskov sertifikat nosi jedinstven broj, ulazi u Autodeskovu bazu polaznika i važi u cijelom svetu.

Teme na kursu:

  • Upoznavanje korisničkog okruženja i navigacije – Podešavanje samog programa i upoznavanje sa paletama alata. Navigacije u 3D okruženju, podešavanje pogleda.
  • Modelovanje pomoću osnovnih geometrijskih formi – Rad sa primitivnim elementima, upoznavanje sa modifikatorima.
  • Modelovanje pomoću linija – Modelovanje pomoću 2D elemenata. Pretvaranje linija u 3D geometriju.
  • Kombinacija linijskog i modelovanja primitivnim formama – Pravljenje grupacija modifikatora.
  • Modelovanje poligonima – Kreiranje objekata poligonskim modelovanjem, rad sa posebnim alatima za poligonske objekte.
  • NURBS Modelovanje – Upoznavanje sa NURBS-ima i osnovni rad sa ovakvom 3D geometrijom.
  • Modelovanje teksta i grafike – Rad sa osnovnom pripremom modela za 3D grafiku. Upotreba teksta, oblika itd.
  • Uvoženje eksternih modela u 3DS Max – Sređivanje uveženih radova i korištenje geometrije istih. Priprema za korišćenje u programu 3ds Max.
  • Postavljanje kamera – Kreiranje pogleda kroz kamere i sve modifikacije koje se tiču datih pogleda.
  • Osvjetljenje – Pregled palete svetala i rad sa najvažnijim.
  • Animacija – Animacija pomoću ključeva. Animiranje scene.
  • Pravljenje hijerarhija – Postavljanje objekata u odnose da prate jedni druge. Odnos „RODITELJ – DIJETE“. I rešavanje mogućih problema prilikom vezivanja.
  • Kontroleri i ograničenja – Pravljenje kontrolera za upravljanje animativnim objektima.
  • Rendering – Upoznavanje sa paletom za podešavanje rendera i sam proces renderovanja.
  • Obnavljanje tema koje su najslabije shvaćene
  • TEST