Kurs 3ds Max modelovanja, osnovni nivo
Opis kursa
Kurs je namjenjen sticanju znanja za korišćenje programa 3ds Max, što uključuje bazično modelovanje, pripremu materijala, osvjetljenja, osnove animacije i samog renderovanja, kao i prilagođavanja programa specifičnim zahtevima korisnika.
Kome je kurs namenjen?
- arhitektama, dizajnerima enterijera, dizajnerima namještaja, industrijskim dizajnerima, studentima arhitekture, dizajna, primjenjenih umjetnosti.
- svima onima koje privlači 3D modelovanje i vizuelizacija i onima koji žele da promjene svoju profesiju.
- svima onima koji žele da rade za klijente širom svijeta preko online platformi.
Neophodno predznanje za praćenje kursa je da polaznici razumiju engleski jezik kao i poznavanje platforme Windows.
| Način pohađanja kursa | Broj časova |
|---|---|
| Rad u grupi | 24 školskih časova |
| Individualno | 16 školskih časova |
Autodesk sertifikat
Na kraju svakog kursa polaže se praktičan ispit koji traje do 3 školska časa. Po položenom ispitu dobija se zvanični sertifikat firme Autodesk o odslušanom kursu u elektronskom obliku (PDF). Svaki Autodeskov sertifikat nosi jedinstven broj, ulazi u Autodeskovu bazu polaznika i važi u cijelom svetu.
Teme na kursu:
- Upoznavanje korisničkog okruženja i navigacije – Podešavanje samog programa i upoznavanje sa paletama alata. Navigacije u 3D okruženju, podešavanje pogleda.
- Modelovanje pomoću osnovnih geometrijskih formi – Rad sa primitivnim elementima, upoznavanje sa modifikatorima.
- Modelovanje pomoću linija – Modelovanje pomoću 2D elemenata. Pretvaranje linija u 3D geometriju.
- Kombinacija linijskog i modelovanja primitivnim formama – Pravljenje grupacija modifikatora.
- Modelovanje poligonima – Kreiranje objekata poligonskim modelovanjem, rad sa posebnim alatima za poligonske objekte.
- NURBS Modelovanje – Upoznavanje sa NURBS-ima i osnovni rad sa ovakvom 3D geometrijom.
- Modelovanje teksta i grafike – Rad sa osnovnom pripremom modela za 3D grafiku. Upotreba teksta, oblika itd.
- Uvoženje eksternih modela u 3DS Max – Sređivanje uveženih radova i korištenje geometrije istih. Priprema za korišćenje u programu 3ds Max.
- Postavljanje kamera – Kreiranje pogleda kroz kamere i sve modifikacije koje se tiču datih pogleda.
- Osvjetljenje – Pregled palete svetala i rad sa najvažnijim.
- Animacija – Animacija pomoću ključeva. Animiranje scene.
- Pravljenje hijerarhija – Postavljanje objekata u odnose da prate jedni druge. Odnos „RODITELJ – DIJETE“. I rešavanje mogućih problema prilikom vezivanja.
- Kontroleri i ograničenja – Pravljenje kontrolera za upravljanje animativnim objektima.
- Rendering – Upoznavanje sa paletom za podešavanje rendera i sam proces renderovanja.
- Obnavljanje tema koje su najslabije shvaćene
- TEST



